Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 August 2014

wit op woensdag 30
white on wednesday 30

Soms wil je eens iets uitproberen. Deze keer was het een zigzag-boekje (←klik voor uitleg) zonder harmonicarug.
Sometimes you want to test an idea. This time it was a zigzag-booklet (← click for how-to) without the accordeon spine



Laat me zeggen dat het mogelijk is, maar of ik ook blij ben met het wiebelige resultaat...
Let me say it can be done, although don't ask if I'm happy with the wobbly result...



Ach, het ziet er leuk uit, da's ook wat waard :)
O well, it looks rather nice, that's something too :)



˚˚˚˚˚˚
Foto's van werk in uitvoering op Instagram:
Photos from the work in progress on Instagram:

 klik klik klik


post signature

8 comments:

  1. Heel mooi wel! Dat wiebelige zien wij niet :) Leuk met die tape ruggetjes.

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel mooi uit

    ReplyDelete
  3. De laatste foto toont idd aan dat het wat wiebelig zou kunnen zijn, maar het is zo mooi, dat het me eigenlijk niets uitmaakt hoor! Zeer mooi geheel gemaakt van de tekst en de rug van het boekje! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  4. Prachtig! Ik vind het zo kunstig, wat jij maakt met naald, draad én papier!

    ReplyDelete
  5. Your criss cross stitched book looks fabulous and how handy that it can open completely flat too!
    oxo

    ReplyDelete
  6. Wat een mooi geheel; ook de kleuren van de tape, draad en stempel die terugkomen.
    Dank voor de inspiratie !

    ReplyDelete
  7. Een wiebelend boekje vind ik persoonlijk niet erg zolang het maar niet in je handtas moet . Het valt heel mooi open en dat is handig om te schrijven. Ik vind het een prima variatie op de rug en een mooie combinatie qua kleuren.

    ReplyDelete
  8. Dat wiebelen zien wij niet en wat ik zo op de foto's zie vind ik het een kunstwerk. Heel mooi Dymphie.


    Lieve groet, Petra

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)