Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





13 August 2014

wit op woensdag 29
white on wednesday 29


Een week geleden gutste ik een stempel
A week ago I carved a stamp



Heel geschikt voor een snelle kaart
Very suitable for a quick card (it reads: congrats)





Ook een keer een stempel maken en nog nooit gedaan? Deze video van Lori Vliegen is heel duidelijk:

Want to carve a stamp and don't know how to start? Watch this video by Lori Vliegen, it's very clear:



en een uitgebreidere video van 'joggles':

and a more in depth video by 'joggles':







Veel stempelmaakplezier!
Happy carving! 





post signature

5 comments:

  1. dat ziet er erg goed uit ! ik vind het niet makkelijk, in het 'negatief' denken,zodat je overhoudt wat je wil hebben, jij hebt het hier mooi klaargespeeld, zo'n stampel heeft niemand ! lekker origineel
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  2. Ha moet net lukken, ik ben een naam aan het kerven :)
    Super deze proficiat stempel en vaak inzetbaar!

    ReplyDelete
  3. Een super stempel en vaak te gebruiken!

    ReplyDelete
  4. Goed gelukt!
    De kaart hangt hier nu op het prikbord. ;-)
    Dankjewel!!

    ReplyDelete
  5. Carving words always impresses me extra much...
    this stamp looks great Dymphie and how you used it to create the card is really super!
    Getting my carving supplies out is something I keep wanting to do...
    if only I didn't need to sleep at night ;-)
    oxo

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)