Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 August 2014

label op zaterdag 37
tag on saturday 37

Drie op een rij
Three in a row



Tekst en een figuur gestempeld op verpakkingsmateriaal
Text and image stamped on package material








De tape van de Wibra (yep) komt in een verpakking met dat leuke geruite karton. Precies een mooie maat voor een label. Op de achterkant plakte ik nog sierpapier om de produktinfo weg te werken.
The cheap tape comes with this fun grid card stock. Just the right size to make tags. On the backside I glued some design paper to cover the manufacturer's info.







Fijn weekend gewenst!
Wish you a lovely weekend!



post signature

7 comments:

  1. leuk, leuk leuk, en ja die heb ik ook bewaard :o)

    ReplyDelete
  2. Dit ruitje was TE mooi om in de papierbak te belanden. Prachtige labels!

    ReplyDelete
  3. Je koopt toch stiekem de tape niet vanwege de toffe verpakking:)
    Mooie labels op een perfecte achtergrond.

    ReplyDelete
  4. Ze zijn mooi! Maar wat moest ik lachen; diezelfde kartonnetjes liggen hier in m'n doosje met goed te hergebruiken dingen! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  5. Super gerecycleerd, prachtige labels!

    ReplyDelete
  6. Leuk gedaan zeg! Ik ben dol op washitape en op labels. Ik ben tegenwoordig met alles bang om het weg te gooien, want ja... misschien heb je 't nog wel eens nodig. Bij de Wibra heb ik een tijd geleden ook flink ingeslagen, maar al deze verpakkingen heb ik weggegooid. Blijkbaar in mijn enthousiasme om mijn tapejes een leuke plek te geven, want ik heb niet gezien dat er zo een leuke ondergrond bij zat. Leuk dat je dit gebruikt hebt en er zoiets moois mee hebt gemaakt! :-) Je doosje uit je vorige post vind ik ook al zo creatief! Mooie foto's maak je er ook bij! Groetjes, Miranda

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)