Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 July 2014

synchroonkijken 2014
dag 1: knoppen


#synchroonkijken #dag1 #knoppen #50mm


Deze week doe ik mee met Synchroonkijken, 7 dagen lang iedere dag een foto-opdracht. Ben benieuwd of me dat alle dagen gaat lukken.
This week I'll join 'Synchroonkijken', a photo challenge of 7 days. I hope to post a photo each day at a random time.


Alle knoppen van dag 1 worden op Pinterest verzameld: klik
All photos of day 1 will be collected on a Pinterest board: click


post signature

4 comments:

  1. Deze is al zeer geslaagd, prachtig!

    ReplyDelete
  2. Wat een super mooie foto!
    Succes deze week... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  3. Wauw, prachtige foto is het geworden!
    Ik heb voor de eerste 2 dagen alleen nog maar met mijn telefoon er snel iets op gezet maar moet er ook nog maar eens iets extra's van maken aankomende 5 dagen #synchroonkijken :-)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)