Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





4 March 2014

koester
cherish

Het werd tijd weer eens een kaart te maken
It was about time to make a card again

cherish yesterday, live for today, dream of tomorrow

Het bruinige design papier is geëmbost in een embossingmal en daarna geschuurd
The brownish design paper is embossed in an embossing folder and sanded



De witte accenten in de gestempelde krullen, maakte ik met een glaspotlood. Gelpennen zijn niet aan me besteed, ik heb daar a.l.t.ij.d. ruzie mee, zo'n potlood doet het tenminste a.l.t.ij.d.
The white accents in the stamped swirls are made with a glass pencil. Gelpens are not my friends, I've a.l.w.a.y.s. trouble with those, this pencil just does its job a.l.w.a.y.s.


sissix embossing folder: gridlock - stamps: hampton art stamps, stamps antwerpen - distress ink walnut stain - white glass pencil





post signature

6 comments:

  1. mooie en eenvoudig. Heb nog nooit van zo;n potlood gehoord, toch eens rond gaan kijken, heb net als jij altijd ruzie met gelpennen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het voelt aan als een soort vetkrijt in potloodvorm, je vindt ze bij een goed gesorteerde kantoorboekhandel of bij de tekenvak. Er is een watervaste en een wateroplosbare versie, in zwart-wit-geel en nog een paar simpele kleuren.

      Delete
  2. Dat ziet er heel mooi uit, dat kaartje. Gaaf, die glaspotloden. En een wijze spreuk erop.

    ReplyDelete
  3. Mooi die texturen en accenten zo! Ik denk dat ik ook op zoek ga; die ruzie klinkt wel heel bekent.... Bedankt voor de tip! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Leuk met al die witte accentjes! Heel mooie kaart!

    ReplyDelete
  5. Wat geeft dat schuren een leuk effect!
    Ben ook benieuwd naar zo,n glaspotlood.....

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)