Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 July 2013

niet linkshandig
not a leftie

mijn huidige uitzicht naar beneden
my current view down

Ik oefen dingetjes linkshandig, 't neemt tijd en ik hou het steeds maar even vol (hoera voor pijnstillers :))
I'm practising small things left-handed, it takes time and I can only work for a short while (here's to painkillers :))


(plaatje gevonden op wikipedia)
(image found on wikipedia)

Verder een paar weken de kiezen op elkaar, sleutelbenen genezen over het algemeen goed is me verteld :) 
Only a few though weeks to go, in general collarbones heal well i've been told :)
Ondertussen geniet een kikker al van onze nieuwe vijver.
Fijne zondag, het wordt een zonnige!
In the meantime a frog is enjoying our new pond already.
Have a nice sunday, hope it's a sunny one at your place too!

post signature

27 comments:

  1. Hallo Dymphie,

    Ziet er niet mooi uit, een arm in de mitella.
    Hopelijk ben je snel van de pijn af en kan je al iets meer doen.
    Beterschap!
    gr Sabine

    ReplyDelete
  2. Brr...die röntgen foto ziet er wel akelig uit hoor! [ ook al is het niet jou sleutelbeen...]
    Hoop dat de pijn niet te erg is.
    Gelukkig heb je de vijver nog zullen we maar zeggen...
    Beterschap en een fijne zondag,

    Jolette

    ReplyDelete
  3. Niet alleen bij google is de stekker eruit zo te zien!
    Je vorige blogpost was super gevonden; nu eventjes brainstormen en tal van nieuwe ideeën uitwerken als je weer beter bent.

    ReplyDelete
  4. Hoop dat je met dit weer kunt genieten van alles en zo meteen de broodnodige rust voor de genezing vind! En ja, sleutelbenen genezen vanzelf, ze hebben alleen tijd nodig... Ik spreek uit ervaring... Sterkte en wat rust wens ik je, Gerrina

    ReplyDelete
  5. Zielepoot! Linkshandig, beter dan niets maar toch... Sterkte, Dymphie!

    ReplyDelete
  6. OH my dear Dymphie ...

    SO Very sorry you are having this pain and discomfort to go through...take those medicines REST and feel better very soon!

    oxo

    ReplyDelete
  7. Oei!! en au!! veel sterkte.

    ReplyDelete
  8. Jeetje, dit is echt balen Dymphie. Heel veel sterkte!

    ReplyDelete
  9. He jakkie, dat ziet er niet leuk uit.
    Blijkbaar kun je (gelukkig!) wel klikken en muizen met links!
    Dus deze periode wordt voor jou ideeën opdoen?!
    Veel beterschap en sterkte gewenst!

    ReplyDelete
  10. En je hebt een 'personal' fotograaf nodig ook geloof ik :)
    Een bezige bij die ineens de arm stil moet houden, dat lijkt me niet makkelijk :(
    Dat lukt aardig links zie ik!
    Volhouden he, komt goed!

    ReplyDelete
  11. veel sterkte dymphie, wat knap dat je het nu met je linker hand doet!
    groetjes jacqueline

    ReplyDelete
  12. Mooie pianotoets breuk, ;)) mijn zoon heeft het ook al eens gehad, heelt inderdaad goed, dus.... Wel braaf zijn en rusten ;)) maar links ammusseer je je ook goed zo te zien ;)) syerkte meid.

    ReplyDelete
  13. Beterschap Dymphie, houd je taai!

    ReplyDelete
  14. Dat is even balen Dymphie! Sterkte en dat het maar mooi mag genezen.

    ReplyDelete
  15. Veel sterkte gewenst van mij ♥RINI♥

    ReplyDelete
  16. ow jee beterschap met je sleutelbeen.

    ReplyDelete
  17. Wat n pechvogel ben je! Heel verl sterkte en een spoedige genezing gewenst. Gr. Leonie

    ReplyDelete
  18. Hopelijk geniet je nu, ondanks de pijn, van het mooie weer!
    Het wordt een tijd van ideeën sprokkelen.

    ReplyDelete
  19. Oh help wat akelig!! Nu ben je dus helemaal onthand, en dat voor een creatieveling, das echt niks. Succes met je oefeningen en sterkte hoor!

    ReplyDelete
  20. ouch!! that x-ray gives me a shiver... i hope you have not too much pain to suffer. wish you a good healing!!
    xox, johanna

    ReplyDelete
  21. Oh my, I hope you quickly and well :)

    ReplyDelete
  22. Ai! Ik hoop dat je snel weer geneest, verzorg jezelf maar goed! Groetjes, Els!

    ReplyDelete
  23. OHHHH my gggggowd!!! You poor girl you!! I really feeeel for you. ugh, that x-ray made me feel weak in the knees...OUCH!!! Here is to a speeeedy heal!!!! Take care!!

    ReplyDelete
  24. Au,
    dat ziet er zeker pijnlijk uit. Ik hoop dat het gauw goed geneest. Niet of zeer beperkt creatief bezig te kunnen zijn, dat is niet zo makkelijk... Heel veel sterkte en BETERSCHAP gewenst!
    Groetjes van Judith

    ReplyDelete
  25. Ik wist dat ik achter loop met iets op mijn eigen blog te zetten, maar ook met anderen hun blogs te bekijken, en merk nu dat ik wel héél erg achter loop, OEPS! Dat zal ergens boem, klap, vallen geweest zijn. En iets wat breekt doet zeer, ik hoop dat het nu (inmiddels eind juli) iets beter aanvoelt, je in ieder geval geen pijn meer hebt. En hoop natuurlijk dat het helemaal en goed geneest, dat is straks het belangrijkste.
    En nu verplicht even linkshandig. Tja, geen probleem, zou ik zeggen ..... maar als je niet linkshandig bent natuurlijk wel. Al doodelend lijkt het je wel heel goed af te gaan moet ik zeggen!
    Ik wens je een heel goed en voorspoedig herstel toe!
    Lieve groetjes van Yvon

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)