Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





1 June 2013

op m'n werktafel 24
on my worktable 24

Vandaag was ik bij een lezing en demo van Benjamin Elbel en thuis ben ik gelijk maar begonnen met snijden en vouwen (anders vergeet je het maar).
Today I attended a lecture and demo by Benjamin Elbel and coming home I started immediately with cutting and folding (otherwise I will forget you know).
Het was even geleden dat ik met boeken in de weer was...
It's been some time since I was working on book things...

Zo jammer dat ik morgen moet werken, anders had ik de dagworkshop ook nog kunnen volgen. Maar ach, er komt vast een nieuwe kans :)
Fijne zondag!
Such a pity I have to work tomorrow, now I'm missing out on the day workshop. Ah well, I'm sure there will be another opportunity :)
Have a nice sunday!


post signature

6 comments:

  1. Heel inspirerend denk ik. Dat wakkert het boekenvirus weer aan :)

    ReplyDelete
  2. dat ziet er spannend uit met die gevouwen blaadjes. Benieuwd wat het gaat worden.

    ReplyDelete
  3. Ik blijf het knap vinden, het boek binden!

    Gefeliciteerd met je top 3 nominatie met je groen/witte kaart!

    ReplyDelete
  4. Dit lijkt me een leuke 'bind-vouw' techniek.
    Waarschijnlijk komt er nog een vervolg.

    ReplyDelete
  5. I like your excitement and so true about using what we learn sooner than later ;)

    Your book already looks wonderful!
    oxo

    ReplyDelete
  6. Het ziet er nu al spannend uit. Ik ben benieuwd.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)