Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





6 June 2013

keep calm & (part 3 and final)


Acht keer een (mijn :)) silhouet met een handgeschreven tekst
Eight times a (my :)) silhouette with hand lettering on it

In een diashow:
In a slide show:



ik weet niet zeker of de dia's in een reader of email te zien zijn
I'm not sure if the slide show will show up in a reader or email




Het was leuk deze Shrigley-binding te maken. Alleen hoop ik volgende keer beter plooibaar papier bij de hand te hebben :)
I had fun making this Shrigley binding. Next time I hope to have paper on hand that folds more easily :)




Shrigley binding, part 3  < you are here

post signature

12 comments:

  1. Prachtig boekje, schitterend idee :0))

    ReplyDelete
  2. Leuk, leuk, leuk!
    Helemaal leuk omdat er wat origami achtigs in zit!
    Nu weer genieten van een zomerse dag....

    ReplyDelete
  3. Dat is een mooi resultaat. Heel gaaf gedaan.

    ReplyDelete
  4. mooie invulling van een schitterend boek!

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtig resultaat, vind de hoekjes een super systeem!

    ReplyDelete
  6. Schitterend!! Een ook nog eens prachtig op de foto gezet. Ik heb er van genoten. Dankjewel.
    Gr. Leonie

    ReplyDelete
  7. Dat is echt een super leuk boekje geworden met hele mooie kleuren. Ik had het nog nooit gezien deze binding dus weer wat bijgeleerd, bedankt :-)

    ReplyDelete
  8. 'Keep calm and make books'...die moet je vooral goed onthouden :)
    Prachtig boekje Dymphie. Heel mooie diashow ook!

    ReplyDelete
  9. Prachtig boekje Dymphie!!! Ziet er echt heel mooi uit, prachtige harmonie in kleuren, afbeeldingen en teksten, heel mooi!
    Bedankt voor de links en filmpje in je afgelopen 3 blogberichten, super!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)