Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 May 2013

mijn hoofd tolt
my head is spinning

De laatste tijd ben ik meer buiten dan binnen (de komende tijd trouwens ook) en dat resulteert dus niet in nieuwe boeken of ander papierwerk :)
Vandaag een heerlijke en zonnige dag in de tuinen van Appeltern. Als je er nog nooit was: de moeite waard!
Lately I've been more outside than inside (the coming time too as a matter of fact) and that doesn't result in new books or other paper works :)
Today we had a lovely sunny day in the Appeltern gardens. Really worth the detour!

Alleen de 90mm lens was mee, dus dat werden veel close-ups
We only brought the 90mm lens with us, so most photos were close-up



En deze
And this one

Maar met vijf foto's aan elkaar plakken konden we toch een leuk landschapje vastleggen
Though with merging five photos we could make a fun panorama

Dit geloof je toch niet, roze kruiwagens... ;)
And this is beyond believe, pink wheelbarrows... ;)

Natuurlijk was er veel meer te zien, allerlei leuke tuinideeën. Met het hoofd vol naar huis. Gelukkig is de tuinman weer beter, kunnen we volgende week al die ideeën eens met hem doorpraten (voor die hele 95m2 tuin, ha!)
Of course there was a lot more to see, so many fun gardning ideas. Our brains were spinning on the way home. Luckily our gardner is better again, so next week we can talk all those ideas through with him (for all our 1000sq.feet, ha!)

post signature

12 comments:

  1. Wat een prachtfoto's! Genieten is dat, gr.
    Marga

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's van een heerlijk uitstapje!

    ReplyDelete
  3. Mooooie foto's!!!
    Heerlijk zo'n rondstruinfotografeerdagje in de tuinen van Appeltern.
    Die roze kruiwagens, ik wil er wel zo eentje bij ons op de moestuin! Trekt in ieder geval belangstelling, dat weet ik zeker.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  4. Ja je krijgt er zoveel inspiratie hé, ik was er ook al eens, die vogelhuisjes tuinhuisjes zijn gaaf hé? Als ik zoiets allemaal zie dat bruist mijn hoofd ook met allemaal ideén, heerlijke foto's en blijf jij maar lekker buiten.... Ik doe mee..... Als het niet regent ;))

    ReplyDelete
  5. Prachtfoto's zijn dit!! Lijkt me heerlijk om die tuinen een bezoekje te brengen!

    ReplyDelete
  6. Heb er ook eens lopen geniete, maar ik kan wel moet eens terug zie ik wel....
    Leuk dat we even mee kunnen genieten door je prachtige foto's!

    ReplyDelete
  7. De tuinen van Appeltern meer dan de moeite waard!!!!!
    Ik kan er uren rond kuieren; en ieder seizoen is boeiend.

    ReplyDelete
  8. Kan je toch in stijl mee tuinieren, met zo'n roze kruiwagen. Roze rubberen laarzen zijn dan ook wel nodig :)
    Prachtige close-ups, wow! Eeuwen geleden was ik daar ook een keer, het lijkt er niet meer op geloof ik.

    ReplyDelete
  9. Wat heb je prachtige foto's gemaakt! Ik ben er ook lang lang geleden geweest, is prachtig om rond te lopen en ideetjes op te doen. Dat tuinhuisje in de vorm van een vogelhuisje... ge wel dig!

    ReplyDelete
  10. Enerverende dag als ik dat zo zie. Mooie foto's!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)