Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 August 2012

using up scraps: note blocks
restverwerking: notitieblokjes

Als je enveloppen maakt uit van die grote 30x30 vellen, heb je natuurlijk veel afsnijdsels. Die gooi je niet weg, die gebruik je ook weer. In dit geval als omslagen voor boodschappenblokjes.
When making envelopes out of 12x12 sheets, a lot of offcuts will remain. Those scraps will be used too, of course. In this case to act as covers for shopping-lists.
Zes stukken gebruikt, nog een boel te gaan...
Six pieces used, a lot more to go...
De blokjes hebben vrolijk bloemetjes schrijfpapier, dat ligt ook al jaren op de plank. Alle blokjes kregen wat groene, blauwe en roze bloemenvelletjes.
The blocks have fun flower printed writing paper, that was waiting to be used for years. All blocks got some green, blue and pink flower paper.
De 'ampersand' komt uit een foamstempel alfabet.
The 'ampersand' is one of a alpha-set foam stamps.
Voor op de achterkant vond ik ook nog een leuk stempel.
I found a cool stamp for the backside too.
Ik ben dol op mooie stapeltjes, heb je 'm door?
I adore nice stacks, must be obvious by now...



paper : autumn leaves - stamps : club scrap (made with love) making memories (ampersand)



post signature

11 comments:

  1. Mooie blokjes, ik hou ook wel van die stapeltjes. En wat een superleuke stempel zit er op de achterkant!
    groetjes,imke

    ReplyDelete
  2. Voorkant en achterkant, 2 prachtstempels! Hele leuke restverwerking als je 't mij vraagt. Hier kan je al wat afstreeplijstjes op kwijt!

    ReplyDelete
  3. Ik ben ook dol op mooie stapeltjes, en deze zien er weer strak en gelikt uit.

    ReplyDelete
  4. ziet er weer prachtig uit en inderdaad zon strak stapeltje heeft wel wat! Gave stempel op de achterkant!

    ReplyDelete
  5. hmhmmm..stapeltjes..bijna een neurose ☺☺☺ maar wél een hele leuke en mooie ☺☺☺

    Erg mooi geworden, die barcode stempel is ook leuk, ken ik niet!

    Je bent flink op dreef, alles is straks zeker helemaal...ge...
    organiseerd??

    ReplyDelete
  6. YES Dymphie
    you are having too much fun
    AND
    I like it!!!
    oxo

    ReplyDelete
  7. Ziet er weer leuk uit hoor!!
    Je barcode op de achterkant maakt het dan ook weer helemaal af.
    Heerlijk zo'n stapeltje op voorraad.
    Gery

    ReplyDelete
  8. Je blokjes zijn super,
    een prima restjes verwerking!

    ReplyDelete
  9. Héél mooie stempels!!!!
    Stapeltjes van hetzelfde is inderdaad mooi. Van een stapel mooi gestreken was kan ik ook genieten:)

    ReplyDelete
  10. Héél mooie stempels!!!!
    Stapeltjes van hetzelfde is inderdaad mooi. Van een stapel mooi gestreken was kan ik ook genieten:)

    ReplyDelete
  11. Mooi en praktisch, die boekjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)